Galingieji „Odes“ keturračiai – konkurencingi ir universalūs

Praėjusių metų pavasarį buvo pristatytas visiškai naujas „ODES“ keturračių modelių asortimentas. „ODES“ oficialus prekės ženklo atstovas yra „MOTOTOP.LT“ motocentras, įsikūręs Marijampolėje, ir tai nėra dar viena „naujiena iš Kinijos“, nes keturračiai jau seniai yra prieinami kaip „ODES Assailant“ modelis su 800 cm³ V2 varikliu.
„ODES“ kompanija jau pradėjo platinti UTV JAV rinkoje. Jų gamyba šiuo metu vyksta Kinijoje ir Amerikoje. Abiejose gamyklose gaminami skirtingi modeliai. Vėliau produktų asortimentą papildė 800 cm³ keturratis. Kadangi keturračių rinka vis dar auga, „ODES“ nusprendė tęsti V2 variklių gamybą, pristatydama ATV seriją su V2 varikliais, primenančiais „Can-Am“, kurio darbinis tūris yra 650, 800 ir 1000 cm³. Kaip mažas T3b kategorijos mini traktorius (t.y. transporto priemonei leidžiama dalyvauti eisme), galima įsigyti dviviečius ir vienviečius modelius.
„ODES“ keturračius puikiai priima vartotojai. Žinoma, vienas iš raktų į pardavimo sėkmę yra tai, kad kitų modelių su 650 kubinių centimetrų V2 varikliu skiriasi kainos intervalas. „ODES“ keturračiai su V2 varikliu turi ne tik galingą sukimo momentą, tačiau ir itin sklandų pagreitį. „ODES“ taip pat sulaukė pagyrų už patvarią mazgų ir tvirto rėmo konstrukciją, kurią ypač įvertino bekelės entuziastai. Tačiau visų pirma „ODES“ yra sukurtas naudoti kaip darbo mašina namų ūkyje, taip pat puikiai tinka ir įmonėms, pavyzdžiui, valant didesnius sniego plotus, nes keturratyje yra pakankamai galios ir greičio. „ODES“ važiuoklė, pavaros velenai yra stiprūs, atlaikantys dideles apkrovas. „ODES“ taip pat pasireiškia santykinai dideliu svoriu. Tačiau tuo pačiu metu keturračio svoris suteikia jėgos, o tai būtina, kad traukiant sunkesnį krovinį (pavyzdžiui, rąstų priekabą iš miško), ratai nepradėtų taip lengvai prasisukti. Didesnis keturračio svoris pritaikytas geresniam sukibimui su danga. Visais ratais varomas keturratis su 650 kubinių centimetrų varikliu be jokių problemų gali vežti dvigubai didesnį krovinį, kirsti sudėtingą reljefą ir būti pagalbine transporto priemone mažame ūkyje ar sodyboje.
Pagrindinę „ODES“ komplektaciją sudaro elektrinė gervė su stipria traukimo galia, vilkimo kablys su pailginimu ir priekabos žibintų prijungimo lizdu, lengvo lydinio ratlankiai, ilgaamžės žemo slėgio bekelės padangos, priekiniai ir galiniai apsauginiai lankai, rankų apsaugos, sparnų praplatinimai. Dvivietis modelis su ilgu rėmu turi keleivio atlošą su rankenomis ir daiktadėžę po galiniu bagažu. Taip pat sumontuotas 12 V lizdas ir du USB lizdai.
Tačiau čia pravartu pažymėti, kad „ODES“ su savo naujuoju modelių asortimentu nuėjo šiuo keliu, suteikdama visiems modeliams, nepriklausomai nuo variklio darbinio tūrio, lygiai tokią pačią konstrukciją ir išvaizdą, taip pat tą patį rėmą ir važiuoklę. Taigi šiandien galite įsigyti keturratį su 650 kubinių centimetrų V2 varikliu, turinčiu lygiai tokią pačią agresyvią išvaizdą ir tą patį tvirtą rėmą bei važiuoklę, kaip ir „litro“. Tiesa, modelis, kurio darbinis tūris yra 1000 cm³, turi plastikinius sparnų pailginimus ir priekinius bei galinius apsauginius bamperius kaip standartinę įrangą, tačiau visus šiuos papildymus taip pat galima užsisakyti ir 650 kubinių centimetrų modeliams. Todėl, jei jums norisi aukštų bekelės iššūkių, visiškai pakanka „ODES“ V2 variklio, kurio darbinis tūris yra 650 cm³, o tai nesukels jums problemų net ir sunkesnėmis sąlygomis. Reikia pridurti, kad „ODES“ prošvaisa yra viena didžiausių tarp keturračių – 32 cm:
- optimizuotas, greičiui jautrus vairo stiprintuvas suteikia 25% lengvesnį vairo judėjimą ir tikslesnes važiavimo charakteristikas;
- keturračio sėdynė turi storesnį ir minkštesnį paminkštinimą, kuris užtikrina patogesnį važiavimą tiek vairuotojui, tiek keleiviui;
- važiavimo režimų pasirinkimas: 2wd, 4wd, 4wd su diferencialo blokavimu;
- tarp V2 variklio ir pavarų dėžės yra gera harmonija, kuri užtikrina galingą sukimo momentą, tačiau pagreitis yra sklandus (tai labai svarbu, pavyzdžiui, velkant priekabą, valant sniegą ir pan.);
- didelis ir platus aušinimo radiatorius padeda geriau aušinti variklį;
- pavaros persijungia labai lengvai, todėl toks darbas kaip sniego stūmimas yra labai malonus;
- pagrindiniai mazgai turi gamykloje sumontuotus tepimo taškus, kurie palengvina priežiūrą ir pailgina keturračio tarnavimo laiką.
Naujasis 2023 metų „ODES“ modelis ypatingas tuo, kad jį lengva vairuoti dėl gerai apgalvotos vairuotojo padėties, minkštos pakabos ir mažo posūkio spindulio. Be to, verta paminėti novatorišką dizainą ir didelės šviesos galios žibintus, kurie yra lengvai matomi kitiems eismo dalyviams tiek priekyje, tiek gale. „ODES“ vartotojo garantinio sąlygos siekia 3 metus.
O visus susidomėjusius kviečiame gyvai ir nemokamai išbandyti “ODES” ir kitą moto techniką mūsų motocentre, kurį rasite: Mokyklos g. 3A, Mokolų k., Marijampolės sav.
Komentarai
Ⲩou need to be a part of a
You need to be a part of a
Heya i am for the primary
Sweet blog! I found it while
I pay a quick visit each day
Hi there! I just wanted to
whoah this weblog is
Pretty nice post. I just
Thank you for the good
Everything is very open with
Hi to every body, it's my
When some one searches for
This is my first time pay a
Tremendous issues here. I am
I really like it when
This is a good tip
We are a group of volunteers
I simply could not go away
This piece of writing is
Great site you have here.. It
you are actually a just right
The other day, while I was at
Howdy! This article couldn't
Whoa! This blog looks just
Howdy just wanted to give you
Howdy! This post could not be
It is in point of fact a nice
Pretty! This has been an
Thanks for sharing such a
Greetings from Colorado! I'm
I'm amazed, I have to admit.
This post offers clear idea
I think this is one of the
Hi! Someone in my Myspace
We stumbled over here coming
Thanks for some other
I was recommended this
I know this if off topic but
Howdy! Someone in my Myspace
Hi there, after reading this
Hello! I'm at work surfing
Excellent way of describing,
What a data of un-ambiguity
Because the admin of this
Wonderful blog! I found it
When I originally commented I
Hey! I know this is kind of
I've been surfing on-line
Saved as a favorite, I love
Hi! This is kind of off topic