SEO klaidos, kurias atlieka dauguma žmonių, ir kurių turėtumėte vengti 2023 metais

Kaip žinia, gerai suplanuota SEO strategija yra efektyvus būdas, pritraukti organinį srautą į savo internetinę svetainę, padidinti pardavimus ir pagerinti prekės ženklo žinomumą. Tačiau natūralu, kad vykdant bet kokią strategiją, pasitaiko klaidų. Šiame straipsnyje, skaitmeninės rinkodaros agentūra iKiwi pristatys jums pagrindines kitų žmonių daromas klaidas, kurių turėtumėte vengti.

1. Internetinė svetainė nėra optimizuota mobiliesiems įrenginiams

Kasdien, vis mažiau žmonių jungiasi prie internetinių svetainių naudodami kompiuterius. Skirkite didelį dėmesį tinklapio mobiliosios versijos kūrimui, nes kitu atveju, galite prarasti didelį potencialių klientų srautą.  

2. Nėra nustatoma tikslinė auditorija

Kai planuojate SEO strategiją, nusistatykite tikslinę auditoriją. Tai padės jums nuspręsti, kokio formato turinį reikia kurti, kokius kanalus rinktis. Auditorijos nusistatymui galite rinktis įvairius įrankius, pavyzdžiui, Google Analytics.

3. Netobulinamas internetinės svetainės užkrovimo greitis

Paieškos sistemos pirmenybę teikia greitai užsikraunančioms internetinėms svetainėms. Kai žmonės pamiršta tikrinti greitį ir jį optimizuoti, automatiškai praranda potencialių klientų srautą. Idealus puslapio užkrovimo greitis turėtų būti mažesnis nei 2 sekundės, todėl, jeigu pastebite, kad užkrovimas trunka ilgiau, imkitės veiksmų.

4. Skiriamas dėmesys tik didelės konkurencijos raktažodžiams

Vykdydami SEO strategiją, kai kurie prekių ženklai orientuojasi tik į didelės konkurencijos raktažodžius. Tačiau svarbu sutelkti dėmesį į abiejų tipų. Apskritai, mažos konkurencijos raktažodžiai gali neatnešti tokio didelio srauto, tačiau juos gali būti lengviau įvertinti ir jie vis tiek padės pritraukti daugiau lankytojų į internetinę jūsų svetainę.

5. Orientacija  į atgalinių nuorodų kiekį, o ne kokybę

Atgalinės nurodos yra labai svarbios, siekiant pagerinti jūsų svetainės matomumą. Nuorodų kokybė yra tiek pat svarbi, kiek kiekybė, todėl įsitikinkite, kad nuorodos yra gaunamos iš autoritetingų šaltinių.

6. Prastas svetainės turinys

Jeigu siekiate efektyvių rezultatų, turite reguliariai kurti įdomų ir pritraukiantį turinį. Jeigu jūsų turinys bus kuriamas atmestinai, Google paieškos sistema jo nereitinguos pirmuosiuose puslapiuose. Atlikite raktažodžių paiešką, ir išsiaiškinkite, ko labiausiai autorija ieško, kas juos domina. Rašykite tokius įrašus, kurie atsako į žmonių iškeltus klausimus, problemas. Kai žmogus ieškos atsakymų, jūsų internetinė svetainė pasirodys jų paieškos rezultatų puslapiuose.

O jeigu turinio kūrimui neturite laiko, visuomet galite užsisakyti marketingo agentūros paslaugas. Ten dirba patyrę ekspertai, kurie ne tik optimizuos jūsų internetinę svetainę, bet ir kurs efektyvų turinį už jus.

7. Neveikiančios nuorodos

Turite skirti ypatingą dėmesį neveikiančioms nuorodoms. Jeigu vartotojas paspaudęs ant kažkokios nuorodos, pateks į neegzistuojantį puslapį, tai gali sudaryti neigiamą įspūdį. Tada, automatiškai jūsų turinys taps prastesnis ir paieškos rezultatų puslapiuose užims žemesnes pozicijas.

8. Neanalizuojami rezultatai

Labai svarbu matuoti duomenis ir analizuoti savo SEO strategijos efektyvumą. Stebėkite internetinės svetainės veiklos rezultatus, įskaitant srauto ir įsitraukimo rodiklius, ir pagal tai, optimizuokite savo strategiją.
       

Taigi, akivaizdu, kad daromos SEO klaidos gali turėti neigiamos įtakos sėkmingos strategijos įgyvendimui. Jeigu siekiate efektyvių rezultatų, mūsų komanda teikia profesionalias SEO paslaugas ir gali sukurti jums sėkmę atnešančią SEO strategiją.

Autorius: 
„Lazdijų žvaigždės“ inf.